Magazin – pomoc rzeczowa

English Русский

 

W związku z pogorszeniem sytuacji epidemiologicznej prosimy o umawianie się na terminy w Magazinie tylko jeżeli mają Państwo pilną potrzebę. Termin można ustalić mailowo – trzeba napisać na [email protected].  

Do Magazinu może przyjść tylko 1 osoba z rodziny, nie można też przyjść z kolegą lub koleżanką – w pomieszczeniu Magazinu może znajdować się tylko 1 klient.

Proszę pamiętać o maseczce zakrywającej usta i nos!

 

Magazin – wsparcie rzeczowe dla migrantów i migrantek

Magazin pomoc rzeczowa dla migrantów w WarszawieMagazin to miejsce, które działa na zasadzie bezgotówkowego „sklepu”, w którym każda rodzina lub osoba indywidualna otrzymuje określoną pulę punktów do wydania.

W Magazinie możesz bezgotówkowo “kupić” m.in.:

ubrania, torby, zabawki,  kosmetyki, środki czystości i inne.

Jak zacząć korzystać z Magazinu:

Aby zacząć korzystać ze wsparcia Magazinu, wyślij zgłoszenie na adres [email protected]

Gdzie znajduje się Magazin?

Magazin znajduje się w piwnicy Fundacji Ocalenie (ul. Krucza 6/14a, 00-537 Warszawa) – aby go znaleźć, trzeba obejść budynek z lewej strony, przejść pod szlabanem i zejść do końca na dół.

Kiedy Magazin jest otwarty?

W związku z pogorszeniem sytuacji epidemiologicznej prosimy o umawianie się na terminy w Magazinie tylko jeżeli mają Państwo pilną potrzebę. Termin można ustalić mailowo – trzeba napisać na [email protected].

Do Magazinu może przyjść tylko 1 osoba z rodziny, nie można też przyjść z kolegą lub koleżanką – w pomieszczeniu Magazinu może znajdować się tylko 1 klient.

Proszę pamiętać o maseczce zakrywającej usta i nos!

 

Regulamin Magazinu

  1. Klientem/ką Magazinu można zostać po zarejestrowaniu się w Centrum Pomocy Cudzoziemcom w Fundacji Ocalenie. Należy wziąć ze sobą swój dokument tożsamości oraz dokumenty członków swojej rodziny.
  2. W Magazinie przed rozpoczęciem “zakupów” należy okazać swój dokument tożsamości.
  3. Magazin działa tylko w podanych dniach i godzinach otwarcia.
  4. Magazin to sklep bez pieniędzy. Wybrane z Magazinu rzeczy “kupowane” są za punkty.
  5. Każdy/a klient/ka dostaje określoną ilość punktów dla swojej rodziny do wykorzystania w ciągu dwóch miesięcy.
  6. Punkty są przyznawane na rodzinę (gospodarstwo domowe).
  7. Jeżeli klient/ka nie ma rodziny – może korzystać z Magazinu jako osoba indywidualna.
  8. Po dwóch miesiącach punkty są zerowane i klient/ka/rodzina dostaje nową pulę punktów do wykorzystania.
  9. W Magazinie dostępny jest cennik, w którym są wszystkie informacje dotyczące punktowania określonych rzeczy.
  10. Niektóre towary są często niedostępne lub są dostępne w ograniczonej ilości, dlatego mogą zostać “kupione” przez daną rodzinę tylko raz w miesiącu (jeżeli są w ogóle dostępne), np. zestaw kosmetyków oraz zestaw chemii domowej.
  11. Na towary rzadkie, których zazwyczaj nie ma w Magazinie, można zgłaszać zapotrzebowanie. Zgłoszenie zapotrzebowania nie oznacza, że dany przedmiot na pewno zostanie dostarczony, ale jest na to szansa i warto poczekać (np. meble, sprzęt agd). W Magazinie można zgłosić zapotrzebowanie maksymalnie w dwóch kategoriach rzeczowych jednocześnie.
  12. Nie przyjmujemy zwrotów.
  13. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy z osobami łamiącymi zasady regulaminu oraz z osobami dokonującymi nadużyć (np. kradzież, groźby).

 

Kontakt

[email protected]

+48 22 828 04 50

 

Informacja dla darczyńców i darczyńczyń

Chcesz przekazać pomoc rzeczową dla Magazinu? Zapoznaj się najpierw z naszą polityką przyjmowania darów.