Asystent/ asystentka ds. obsługi partnerów (Warszawa)

Fundacja Ocalenie poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy jako asystent/ asystentka ds. obsługi partnerów w zespole ds. relacji zewnętrznych i współpracy z biznesem w Warszawie.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc w obsłudze partnerów biznesowych i instytucjonalnych Fundacji.
Zespół ds. relacji zewnętrznych i współpracy z biznesem jest nowym zespołem, który intensywnie się rozwija. Docelowo w 2022 r. ma w nim pracować 8 osób.  

Zakres obowiązków:

Wsparcie obsługi wybranych partnerów biznesowych/ instytucjonalnych od momentu ich pozyskania: 

  • współtworzenie ustaleń z partnerami dot. zakresu świadczeń zwrotnych, w tym w zakresie komunikacji zewnętrznej; 
  • wsparcie w realizacji świadczeń zwrotnych, w tym planu komunikacji zewnętrznej; 
  • tworzenie i publikowanie treści w kanałach Fundacji (media społecznościowe, strony www, mailingi, newslettery); 
  • bieżące kontakty z partnerami, podtrzymywanie relacji; 
  • współtworzenie i aktualizowanie baz danych;
  • współpraca z pozostałymi osobami z zespołu ds. relacji zewnętrznych i współpracy z biznesem, udział w spotkaniach zespołu; 
  • współpraca z zespołami merytorycznymi Fundacji w zakresie analizowania potrzeb oraz sprawozdawczości merytorycznej;
  • współpraca z zespołem administracyjno-finansowym Fundacji w zakresie formalnej obsługi partnerów i sprawozdawczości finansowej.    

Oczekujemy:

  • biegłej znajomości języka polskiego;
  • swobody w tworzeniu treści pisanych, umiejętności różnicowania języka w zależności od odbiorcy/ odbiorczyni oraz formy komunikatu; 
  • znajomości narzędzi biurowych Google;
  • chęci nauki; 
  • otwartości na osoby z różnych kultur;
  • dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności współpracy w zespole;,
  • dostępności od czerwca/ lipca.  

Mile widziane będzie:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • doświadczenie zawodowe w komunikacji/ PR/ obsłudze klienta biznesowego;
  • umiejętność obsługi Canvy.  

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat;
  • wynagrodzenie w wysokości 5088 zł brutto; 
  • pracę zdalną w wymiarze min. połowy czasu pracy; 
  • możliwość rozwoju poprzez szkolenia i warsztaty wewnętrzne i zewnętrzne; 
  • pracę od zaraz (szczegóły do ustalenia). 

Wymagana forma składania oferty (oferty niespełniające poniższych wymagań mogą zostać wyłączone z procesu rekrutacji):

  • CV (tylko w języku polskim) prosimy przesyłać do dnia 19 maja 2022 r.
    na adres: praca[at]ocalenie.org.pl (prosimy „at” zamienić na „@”),
  • w tytule wiadomości e-mail prosimy napisać: „asystent/asystentka ds. obsługi partnerów – Warszawa”. 

Procedura wyboru ofert:

  • w przypadkach uzasadnionych merytorycznie dopuszcza się możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne kandydatów/ kandydatki nie spełniających/e części z wymogów obowiązkowych,
  • skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/ kandydatkami,
  • Fundacja zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyboru, którejkolwiek z ofert.

Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Ocalenie, z siedzibą w Warszawie, 00-537, przy ul. Kruczej 6/14a. NIP: 118-157-02-03; KRS: 0000030279; REGON: 016446315, reprezentowana przez Zarząd. Przesyłając do nas swoje materiały rekrutacyjne oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z treścią Polityki Prywatności Fundacji Ocalenie, w szczególności w zakresie sposobu przetwarzania danych kandydatów do pracy oraz przysługujących Ci praw.