Koordynator_ka Biura i Asystent_ka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa, Fundacja Ocalenie

Do zadań Koordynatora_ ki Biura i  Asystenta_ki Zarządu będzie należało m. in.:

  • optymalizacja kosztów utrzymania biura;
  • kontakt z administracją budynku;
  • zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentacji;
  • zaopatrywanie biura w sprzęt biurowy, materiały biurowe i artykuły spożywcze;
  • dbanie o przestrzeń biura, w tym załatwianie bieżących spraw (np. dorabianie kluczy, odbiór/nadawanie przesyłek,serwisowanie sprzętu fundacyjnego);
  • kontakt z dostawcami i kontrahentami, a także z instytucjami i urzędami (m.in. kancelarie prawne, urząd miasta);
  • wsparcie Zarządu w wykonywaniu codziennych obowiązków służbowych;
  • przygotowywanie projektów uchwał, protokołów z posiedzeń Zarządu;
  • archiwizacja dokumentów;
  • organizacja i obsługa zebrań, konferencji i spotkań;
  • organizacja podróży służbowych;
  • prowadzenie kalendarza fundacyjnego;
  • przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji, różnego rodzaju pism i dokumentów oraz analiz na potrzeby Zarządu (m.in. formularzy do KRS, Urzędu Statystycznego).

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy biurowej na podobnych stanowiskach;
  • bardzo dobrej znajomości programów MS Office w szczególności MS Word, Power Point, Excel oraz obsługi urządzeń biurowych;
  • znajomość Google Docs;
  • znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym;
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy;
  • zaangażowania i pozytywnego nastawienia do obowiązków.

Szukamy osoby, która:

  • umie załatwić kilka spraw jednocześnie; 
  • posiada wysokie zdolności komunikacyjne;
  • potrafi szybko reagować w nagłych sytuacjach;
  • ma poczucie humoru i umie zadbać o dobrą atmosferę w pracy.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat;
  • wynagrodzenie 6000,00 zł brutto za 1 etat;
  • pracę od zaraz;
  • pracę w różnorodnym, otwartym zespole. 

Wymagana forma składania oferty (oferty niespełniające poniższych wymagań mogą zostać wyłączone z procesu rekrutacji):

  • prosimy o przesłanie CV w języku polskim;
  • zgłoszenia z CV prosimy przesyłać do 06 października 2022 r. na adres: praca[at]ocalenie.org.pl (prosimy „[at]” zamienić na „@”);
  • w CV prosimy o umieszczenie następującej formuły “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Ocalenie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz w kolejnych rekrutacjach”;
  • w tytule wiadomości e-mail prosimy napisać: “Koordynator_ka Biura i Asystent_ka Zarządu”;
  • prosimy nie przesyłać dodatkowych dokumentów, w tym listów motywacyjnych ani referencji.

Procedura wyboru ofert:

  • zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną odbywają się od momentu nadsyłania zgłoszeń;
  • w przypadkach uzasadnionych merytorycznie dopuszcza się możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne kandydatów/ kandydatki nie spełniających/e części z wymogów;
  • skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/ kandydatkami;
  • Fundacja zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyboru, którejkolwiek z ofert.

Ochrona danych osobowych

  • Administratorem danych osobowych jest Fundacja Ocalenie, z siedzibą w Warszawie, 00-537, przy ul. Kruczej 6/14a. NIP: 118-157-02-03; KRS: 0000030279; REGON: 016446315, reprezentowana przez Zarząd. Przesyłając do nas swoje materiały rekrutacyjne oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z treścią Polityki Prywatności Fundacji Ocalenie, w szczególności w zakresie sposobu przetwarzania danych kandydatów do pracy oraz przysługujących Ci praw.