DYREKTOR/DYREKTORKA SPÓŁKI OCALENIE
Osoba zarządzająca działaniami komercyjnymi
KIM JESTEŚMY:
Spółka Ocalenie wspiera Fundację Ocalenie w realizacji działalności statutowej Fundacji tj. bezpłatnym wspieraniu osób z doświadczeniem migracji. Celem spółki jest pozyskiwanie dodatkowych źródeł dochodów, które docelowo pozwolą zwiększyć stabilność finansową Fundacji. Ocalenie Sp. z o.o. została powołana w czerwcu 2023 r. Fundacja Ocalenie posiada całość udziałów w spółce, a w zarządzie spółki zasiadają osoby pracujące na co dzień w Fundacji Ocalenie. Kierunek działań spółki wyznaczany jest w zgodzie z misją Fundacji. Jesteśmy niewielką firmą, w której ważne są etyka działania, otwartość, sumienność i zaangażowanie.
CO ROBIMY:
Organizujemy warsztaty i szkolenia dla firm i instytucji, prowadzimy doradztwo prawne dla firm w zakresie zatrudniania osób cudzoziemskich. Spółka odpowiedzialna jest również za techniczną stronę charytatywnej aukcji sztuki Refugees Welcome. W planach mamy również rozwój sklepu charytatywnego z fundacyjnymi gadżetami. Nasze działania komercyjne w całości opierają na doświadczeniu i zapleczu merytorycznym osób pracujących w Fundacji Ocalenie.
KOGO SZUKAMY?
Szukamy osoby z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, znającej zarówno sektor NGO, jak i komercyjny.
Kompetencje twarde:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, prawo)
- znajomość podstaw prawa pracy
- znajomość podstaw tematyki kadrowej
- analityczne i procesowe myślenie
- język polski i angielski na poziomie min. C1
- znajomość narzędzi pakietu Office/ Google Workspace
- umiejętności negocjacyjne i organizacyjne
- skrupulatność i uporządkowanie
- zadaniowość
Kompetencje miękkie:
- kreatywność
- zaangażowanie
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie
- duża motywacja do pracy
- organizacja czasu pracy
- wysoka kultura osobista
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO GŁÓWNYCH OBOWIĄZKÓW?
- biznesowe i operacyjne zarządzanie spółką
- nadzór nad bieżąca działalnością spółki
- współtworzenie strategii spółki
- nadzór nad wdrażaniem strategii i realizacją celów strategicznych i rozwojowych
- rozpoznawanie nowych możliwości biznesowych
- udział w tworzeniu i zarządzaniu budżetem spółki
- wsparcie zespołu i organizacja pracy
- reprezentowanie spółki
- dbałość o formalno-prawną zgodność wszystkich aspektów działalności z obowiązującymi przepisami prawa
- współtworzenie z Zarządem spółki strategii i kierunków rozwoju spółki
- prowadzenie procesów związanych z przygotowaniem ofert i pozyskiwaniem kontraktów
CO OFERUJEMY?
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- miesięczne wynagrodzenie w wysokości 12 000,00 – 12 700,00 zł BRUTTO (w zależności od doświadczenia)
- pracę hybrydową
- elastyczne godziny pracy
- stabilne zatrudnienie
- realny wpływ na dalszy rozwój spółki
- wspieranie misji i działań Fundacji Ocalenie
- pracę od zaraz
- laptop i telefon służbowy
PROCES REKRUTACJI:
- 19 maja 2024 koniec terminu nadsyłania zgłoszeń (CV oraz list motywacyjny).
- 20-27 maja 2024: rozmowy rekrutacyjne
- 30 maja 2024: wyniki
Adres do nadsyłania zgłoszeń: [email protected]
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
W CV prosimy o umieszczenie następującej formuły: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ocalenie Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji”.
Ochrona danych osobowych:
Informujemy, że przesyłając dokumenty aplikacyjne, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach, w zakresie niewskazanym w przepisach prawa pracy, przez Ocalenie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Ocalenie sp. z.o.o.) z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 74, 03-301 w Warszawie, NIP: 1133099587, KRS: 0001042506, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Mają Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Ocalenie sp. z o.o. na adres e-mail:[email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Ocalenie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Ocalenie sp. z.o.o.) z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 74, 03-301 w Warszawie (dalej Administrator), jako pracodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest obowiązek prawny spoczywający na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), która może zostać w dowolnym momencie wycofana. Odbiorcami danych osobowych jest personel Administratora oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Podmioty te mają dostęp do danych tylko w zakresie niezbędnym do realizacji spoczywających na nich zadań. Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przechowywane przez 12 miesięcy.
Przysługuje Państwu prawo do:
-żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
-wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia w nim udziału. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.